Work hard play hard (?)

Godmorgon! Klockan är strax 5 och jag har faktiskt vaknat utan att vara halvdöd idag (!!!). Däckade igår på en gång när jag kom hem från jobbet, så har skrapat ihop 7 timmars sömn iallafall. Ska knata iväg på ett 7:00-15:30 pass alldeles strax även fast jag inte börjar förräns om två timmar. Kan sitta i personalrummet och gråta åt mina sega pass de kommande dagarna hahah.
 
Hur ser veckan ut då? Skolan får ju ta några smälla då jag jobbar under dagtid hela veckan. Förövrigt så händer det inte så mycket mer. Ska säkert försöka plugga hahah, sedan sticker jag nog mest troligt till Kangos på torsdagkväll och hälsar på fammo igen. Är hursomhelst sjukt taggad på en helg i Luleå med mina favoriter, så veckan lär gå snabbt woopwoop!
 
 
Gammal bild från sommaren. 
 











Kom ihåg mig?