Update

För er som undrar så är mitt liv just nu som ett sjunkande skepp typ hahah. Håller just nu på med gymnasiearbetet som redan borde ha varit inne (!!), men som tur är så ska jag bara rätta lite saker och sedan skicka in den. Att vi har annat plugg på gång är ju inte heller någon överraskning, så jag tänkte ta det här sällsynta tillfället då jag faktiskt pluggar och köra på hela natten så jag kan sova hela tisdagen sen heheh. 
 
Svenska nationella på onsdag också... Jättekul. Något mer positivt är ju att vi tar studenten om cirkus 54 dagar tror jag det var och jag har beställt klänning och allt (trots att jag inte ens planerade att gå på balen eheh) så ja, lite smått glad är jag ju ändå. Sen har jag ju glömt att nämna att jag klippt av sisådär 15 centimeter av håret, och huuuuur skönt är inte det! 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?