Mycket nu

Jaha, hej igen haha! Som ni säkert märker så har jag ingen som helst tanke på att försöka uppdatera ofta här, eftersom mitt liv ser likadant ut vecka efter vecka. Trist ändå för dem som kikar in, förlåååt. Men sedan känner ni ju mig, så man kan ju inte ha höga förväntningar liksom hahah.
 
Vi har iallafall hunnit ha vårt sista lov någonsin, så nu är det slutspurten... Ca 60 dagar kvar till studenten. Har jag ångest? Jaaajemäään. Har jobbat i princip hela veckan nu från och med att skolan började, bland annat lite nätter och kvällar för det mesta vilket förstås resulterar att jag inte fått något plugg gjort, så ja, jag ligger ju lite efter i planeringen. Börjar bli lagom utbränd nu faktiskt, så jag ska nog inte ta jobb på någon vecka för att hinna göra uppgifterna. Söndag har jag ännu ett kvällspass, men efter det så får jag nog ta tag i resten av livet. Och på tal om det så måste jag ge mig själv cred för att jag har panikpluggat till ett prov vi hade nu idag i eftermiddag och det kändes oväntat bra, men som Julia säger, då brukar det ju oftast gå dåligt haha.. Nåja, jag är nöjd iallafall!! 
 
Kommer slänga in lite inlägg efter inlägg allteftersom det har hänt saker sedan 29 mars, ifall det dyker upp något nytt längre ner när jag tidssorterar dem. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?