Förändring

Har hänt rätt mycket sedan jag sist skrev, så jag lär slänga in lite inlägg med olika bilder nu de kommande dagarna haha. Hursomhelst, kan ju börja med att skriva attt jag har färgat håret äntligeeen. Efter 8 år så har jag alltså bestämt mig för att försöka återgå till min normala, blonda hårfärg. Blev dock inte så som jag hade väntat mig, men eftersom jag hade så mörkt hår så borde jag väl egentligen inte ha haft så stora förhoppningar.
 
Nåväl, blev rätt ljust och skiftar i orange lite sådär som då såklart var oundvikligt, men nu ska jag vänta några månader innan jag bokar ytterligare en tid för att avfärga och sedan gå åt det kalla, askblonda hållet. Ska bli späännaaande, men tills dess så går denna hårfärg faktiskt att stå ut med hahah. 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?