Can't go on

Märker att man är lagom utbränd när man börjar storlipa hemma på golvet när man inte hittar sina lägenhetsnycklar hahaha. Skojar inte, letade i säkert 1,5 timme och har nog aldrig varit så frustrerad som då haha hoff, jäkligt stabil sofia. 
 
Hursomhelst, årets römppähelg har varit riktigt rolig och behöver nästan inte säga mer än så egentligen. På fredag var jag ute och åt med brudarna och drog några drinkar på det. Lördag var det krog som gällde och även där hade jag sjukt kul. Att ha lite ångest såhär dagen efter hör ju till, så det ska man ju tåla hahah.
 
Har tre stycken inlämningar till nästa vecka, så jag tänkte fixa bort en ikväll åtminstone. äckligt trött är jag också och ska ge ett försök att orka upp till gymmet på morgonen så lär nog bli en tidig kväll för mig. 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?