150930

Tjenis! Visade sig bli en riktigt bra dag ändå. Fick sluta en timme tidigare och jag har också fått rätt mycket gjort på min engelska rapport, så jag är nöjd. Efter skolan så sprang jag snabbt till pajalabostäder och fixade kontraktet på min nya lägenhet (!!!). Har verkligen försökt bli av med denna jag har nu sedan andra året av gymnasiet, så i november flyttar jag äntligen till min nya lilla tvåa. 
 
Det enda lite dåliga med dagen är väl att jag, precis som de flesta andra i pajala, börjar få denna sjukt jobbiga förkylning som cirkulerar nu. Halsen gör ont, hela kroppen värker, näsan rinner osv osv, skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp med feber imorgon. Dock känns det ju onödigt att stanna hemma från skolan när jag ändå har så pass få lektioner. Nåjaaa, brukar ha ett bra immunförsvar så denna kanske passerar hehe. Ska hursomhelst fortsätta dagen med lite plugg, tvätt och annat tristgöra. c ya 
 
 
 











Kom ihåg mig?