You deserve so good

Har börjat efter den här helgen att inse att jag håller på att bli ruinerad av mina utgångar. Börjar bli illa på riktigt haha..  Nåja. Kul har jag ju haft! Den här helgen bestämde vi, ett litet gäng för att fara ut och det har varit riktigt roligt faktiskt. Skämt ut mig lagom mycket och sådär, det vanliga. Fredagen vart ganska stabil, lördag blev det en tur- och retur till sjukan pga knät, så nu hoppar jag på kryckor ett tag tills svullnaden gått över. Känns inte så jätteilla heller, så bitter är jag ju inte. Men som sagt, bra helg har det iallafall varit. 
 
Kom alldeles nyss hem till kangos. Helt underbart att veta att man får sova i sin egen säng här hemma och dessutom slippa lägga alarm till morgonen. Höstlovet är mer än välkommet alltså! 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?