Meningslös lista #2

 

Har du någonsin sportat: Spelade fotboll tidigare och mycket innebandy vart det också. 
Vad finns alltid i din handväska: Handsprit, massa lösa kvitton, mobilladdare, småpengar, alvedon
Har du varit utomlands någon gång? Ja
Vilken plats var finast: Grekland alla gånger!
Största stad/städer du varit i: Hahah oj ja nu är jag ju jättedålig på geografi och sånt där, så jag har ingen aning

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Ja
Snusat: Nej
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Piercingar just nu i naveln och i båda öronen. 3 tatueringar. 
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Fint hår, blåa ögon, lång, bra kropp, perfekt. HAhaha nej hoff, har helt ärligt ingen som helst mall att gå efter. Blir jag attraherad av någon så blir jag och så är det inget mer med det.

 

Finaste komplimang du fått: Oj hahah, finaste? Att jag inte såg lika illa ut med smink som utan. Tack vincent
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det tror jag 
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Riktigt ordentligt är att ta i, men åt det hållet

 

Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Max hamburgare mmm
Kött eller fisk: Fisk 
Hund eller katt: Åh vet inte. båda är lika mysiga 
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Visste ej att man kunde äta mcdonalds. Max såklart
Charter- eller skidsemester: Ouff.. Båda? 
Sverige eller Utlandet: Just nu, utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey. Eller båda. Hoff varför?? 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Bryr mig inte sådär jättemycket
Sommar eller vinter: Just nu, vinter
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Flyg

 

 
 











Kom ihåg mig?