Mama said

Från i lördags. 
 
Var med om världens otäckaste sak inatt. Gick och lade mig kring 3-ish och hann sova sådär en timme innan jag vaknade av världens jävla smärta i rygg och bröstkorg. Fick varken luft eller kunde resa mig upp, så jag låg i princip i sängen i säkert 15-20 minuter och halvgrinade för att jag trodde jag skulle dö haha. Har ställt en diagnos med hjälp av google och jag har antingen lungsäcksinflammation, hjärtproblem och kan mycket möjligt vara döende, standard med självdiagnoser va? Haha nä, men det var sjukt läskigt faktiskt. Tror det nog beror på att jag är sjuk, dricker celsius konstant och sedan slank en redbull också ner igår för att jag skulle orka vara vaken och plugga haha... Nå jaja. 
 
Var inte i form heller att stiga upp till skolan på morgonen, men jag lyckades ändå. Fick sluta lite tidigare idag igen, så nu ska jag försöka plugga lite och sedan sova en stund. Imorgon glider vi till Luleå, vi treor, och ska kika på LTU's program med mera. Blir kuuul. 
 
 











Kom ihåg mig?