Uppdatering

Lätt att glömma att jag har en blogg haha.. Hursomhelst är det söndag idag, men ingen söndagsångest här inte! Har haft en långhelg sedan Torsdag och jag kan ju säga att den behövdes mer än någonsin, så skolless som jag är just nu. Sjukanmälde mig i princip hela förra veckan och var bara på ca 2 lektioner innan jag insåg hur värdelös jag var och att jag ändå inte varken gjorde eller lärde mig ett skit, så beslutade mig för att vara hemma istället. Får hoppas på att jag mår snäppet bättre den här veckan, för imorgon ska jag i alla fall upp! 
 
Har i alla fall haft några kanondagar nu sedan Torsdag, både i Pajala och sedan hemma i Kangos såklart, och för första gången så känns det inte som om helgen har gått för snabbt?? Haha jajaja. Familjen åker hursomhelst iväg nu, så jag blir ensam i Kangos igen blöö. Ska sitta och titta netflix resten av kvällen typ även fast jag borde plugga, vadå standard? 
 
HÖRS OM NÅGRA VECKOR IGEN. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?